Lahek okvir kolesa bi po kemični zgradbi lahko primerjali s tistim, ki ga ima športni avto mercedes benz SLR McLaren, podjetje pa ga je uporabilo tudi v formuli 1.
Po zaslugi tehnike izdelave, uporabe materialov in dodatne opreme je novo kolo paradni konj nove kolekcije. Meri na ljubiteljske in profesionalne kolesarje, vendar ga v podjetju ne želijo predstaviti kot množičen izdelek. Serija bo omejena, izdelali bodo le 199 koles.
Karbon je material, ki prinaša dve glavni prednosti: izjemno stabilnost in veliko lahkost. Da je res tako, potrjuje podatek, da kolo brez pedal tehta le 8,3 kilograma, čeprav so v vsaki malo boljši trgovini na voljo tudi kolesa z manj kot osmimi kilogrami, zato pretirane inovativnosti Mercedesu ne moremo pripisovati.
Varnost je pomembna
Kolo je dobro opremljeno; za opremo je poskrbela japonska družba Shimano. Gonilnik, prestave in zavore prihajajo iz Shimanove serije Dura-Ace, ki jih strokovnjaki uvrščajo med vodilne.
Proizvajalec je veliko pozornosti namenil varnosti. Velja omeniti posebno namestitev prestavnih ročic, ki omogoča, da lahko kolesar kadar koli pritisne na zavoro, in sicer tudi ko prestavlja. Kolesa tipa Shimano WHR 550 je oblekel Michelin, omogočajo pa dobro aerodinamiko. Neobičajno število špic - 16 na prednjem in 20 na zadnjem kolesu. Po trditvah proizvajalca naj bi to zmanjšalo tresljaje, učinek pa naj bi bil opazen tudi pri zmanjšanem zračnem uporu.
Izdelek ne bo ravno za vsak žep, zanj bo treba odšteti natanko 2.990 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje