Sprememb bodo deležni discovery, freelander, najverjetneje pa tudi legendarni defender. Največja novost prihodnjega terenskega vozila je vsekakor nosilna konstrukcija, narejena iz aluminija, s katerim bi lahko pri masi vozila privarčevali tudi do 400 kilogramov.
Lahki materiali in inovativne tehnologije spajanja, tudi z lepilom (kot pri jaguarju XJ), se bodo odrazili pri ceni, ki bo, če upoštevamo še druge izboljšave, presegla mejo dobrega okusa. Britanski novinarji že najavljajo prebijanje meje 100.000 britanskih funtov.
Materialov ne bodo mešali
In medtem ko se čaka na zeleno luč velikega vodje Forda, mnogi ugibajo, ali bo sprejetje aluminija porušilo dolgoletno tradicijo, po kateri so britanska terenska vozila znana. Neimenovani član podjetja je pomiril strasti in dejal, da pri izdelavi ne bodo uporabili več vrst materialov. Pri Land Roverju so namreč že imeli velike težave, ko so spajali različne vrste materiala.
Projekt nosi oznako L405 in je trenutno v stopnji oblikovanja. V pripravi sta dve zamisli, ki ju bodo še obdelali, komaj naslednje leto pa bodo izbrali boljšo. Predvideva se, da bo motor 5-litrski osemvaljnik in da bo razvil najmanj 220 kW/ 300 KM.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje