Konstruktorji britanske znamke trdno verjamejo, da jim je uspelo ustvariti avtomobil, ki bo uspešno nadaljeval dolgoletno tradicijo. Četrta generacija naj bi utrdila sloves najprestižnejšega med SUV-ji najvišjega razreda, kljub samozavesti pa pri Range Roverju ne stavijo le samo na subjektivno dojemljiv sloves, ampak izpostavljajo tudi tehnologijo.
Med najzanimivejšimi novostmi nove generacije je brez dvoma karoserija iz aluminija, ki je za 39 odstotkov lažja od dozdajšnje. V praksi to pomeni kar 420 kilogramov lažjo karoserijo, shujševalna kura pa dobro vpliva na zmogljivosti vozila in predvsem nižjo porabo goriva oziroma manj izpustov ogljikovega dioksida.
Več aluminija so uporabili tudi v podvozju, ki je sicer ohranilo "terenske zmogljivosti", hkrati pa z novim vzmetenjem zagotavlja udobnejše premagovanje asfaltiranih cest, tudi tistih za malce višje hitrosti. Ne nazadnje bo novinec na voljo le z motorji iz višjega zmogljivostnega razreda, saj napovedujejo bencinski osemvaljnik V8 in dva dizelska agregata, osemvaljnik in šestvaljnik.
Podrobnejše tehnične podatke in cene bodo izdali neposredno pred avtomobilskim salonom v Parizu, ko bodo tudi začeli sprejemati naročila. Prvi primerki naj bi h kupcem pripeljali na začetku prihodnjega leta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje