Škoda namreč želi do leta 2018 letno izdelati 1,5 milijona vozil, ki naj bi se bolj množično pojavljala tudi na hitro rastočih trgih. Rapid, ki z nekaj manj kot 4,5 metra dolžine in 550-litrskim prtljažnikom sodi v razred kompaktnih vozil, ima kljub limuzinski zunanji podobi prednost v tem, da je v resnici petvratna kombilimuzina. Prtljažna vrata seveda močno povečajo uporabnost, zunanji videz pa ustreza tistemu, kar iščejo predvsem kupci na evropskem vzhodu in še dlje v tisti smeri. Uradno naj bi rapid zapolnil modelsko vrzel med fabio in novo octavio, ker je sodobno oblikovan in podprt s tehniko velikega koncerna VW, pa bo verjetno našel nekaj kupcev tudi na zahodnoevropskih trgih.
Uveljavljeno ime med kupci pa je brez dvoma Citroënov berlingo, ki je bil pred kratkim deležen rahle osvežitve zunanje podobe. Ekipa Avtomobilsko-prometnih minut je nekaj kilometrov nabrala tudi s tem priročnim vozilom, ki ga je mogoče dobiti v strogo delovni ali pa družinski preobleki.
Več podrobnosti s preizkusa omenjenega berlinga in Renaultovega grand scenica pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje