Rapid je na slovenski trg pripeljal ambiciozno, dodatne kupce pa po novem vabijo tudi z ugodnejšimi cenami. Foto: M. Kr.
Rapid je na slovenski trg pripeljal ambiciozno, dodatne kupce pa po novem vabijo tudi z ugodnejšimi cenami. Foto: M. Kr.

V prostornost 550-litrskega prtljažnika namreč z lahkoto ponikne količina prtljage, ki jo marsikateri drugi avtomobil zmore le po premikanju ali celo podiranju zadnje klopi. Omenjena sposobnost prtljažnika prevlada celo nad po subjektivni oceni avtorjev nekoliko neskladno zunanjo podobo zadka vozila. Deljene občutke pa je vzbujal tudi 1,2-litrski motor, ki se sicer lahko izkaže za varčen in zanesljiv mlinček, vendar le ob zmernem priganjanju vozila in brez hitrih avtocestnih pustolovščin.

Podobno kot motor pa ima po ugotovitvah avtorjev dve plati medalje tudi cenovna struktura avtomobila, ki ga oglašujejo kot ekonomično različico škode. Nizka cena je le izhodišče, dodajanje opreme pa ceno hitro dvigne na raven konkurentov. Vendar pa je treba ob tem dodati, da rapid v vsakem primeru ostane prostorski zmagovalec.

Več podrobnosti s preizkusa Škodinega novinca ter več o novostih na svetovnem in slovenskem avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.