Oba potnika sedita na usnjenih športnih sedežih, tudi aluminijastih dodatkov je precej. Foto: www.avtomania.com
Oba potnika sedita na usnjenih športnih sedežih, tudi aluminijastih dodatkov je precej. Foto: www.avtomania.com

Pri tornadu so za osnovo vzeli limuzino F6 typhoona. Za primerne pospeške takšnega vsestranskega "kenguruja" skrbi štirilitrski šestvaljnik, ki s prisilnim polnjenjem (0,64 bar) na cesto požene 367 konjev in 550 Nm navora, to pa ročni šeststopenjski menjalnik prenaša na zadnji kolesni par.

Svojo moč F6 tornado razkazuje z agresivno oblikovano masko motorja, značilnimi bočnimi pragovi, velikim prednjim odbijačem in z 18-palčnimi platišči, za katerimi so skrite zmogljive zavore, ki so za doplačilo lahko tudi znamke brembo.

Tudi v notranjosti so se fordovci potrudili. Tako oba potnika sedita na usnjenih športnih sedežih, tudi aluminijastih dodatkov je precej.

Avstralci za svojo hitro mehanizacijo hočejo 32.000 evrov, h katerim jih je treba prišteti še 3.600 za brembove zavore.