Koleosa na nekaterih evropskih trgih že prodajajo, pri nas so registrirali le nekaj primerkov, sicer pa se bo postavil v prodajne salone po Sloveniji le nekaj dni pred jesenskimi volitvami - ob tem zagotavljamo, da ne gre za predvolilno potezo. Sicer pa prednaročila za vseh 200 primerkov, kolikor jih bo letos pripeljalo v Slovenijo, že sprejemajo ...
Križanec med enoprostorcem in terencem
Renaultov hrošč (nekaj takega namreč pomeni Koleos) je bil oblikovno zasnovan pri Renaultu, razvili so ga pri Nissanu, izdelujejo pa ga v tovarni Renault Samsung Motors v Busanu v Južni Koreji. Zasnovan je za raznovrstnost uporabe, korenine križanca najdemo tako v limuzini kot v enoprostorniku in seveda tudi v terencu.
Na voljo trije motorji
Vgrajujejo mu ali 2,5-litrski bencinski 126-kilovatni motor ali pa dvolitrski dizelski dCi, ki je na voljo v dveh po moči različnih izvedbah - ali ima 110 ali pa 127 kW. Menjalniki so 6-stopenjski ročni, pri šibkejšem dizlu kupci lahko izberejo tudi avtomatskega. Ob opremljenosti z bencinskim agregatom ali manj zmogljivim dizlom je mogoče izbrati ali prednji pogon ali 4WD, pri močnejši dizelski izvedenki pa je aktiven le 4-kolesni pogon z nadzorom porazdelitve navora. Od praktičnih posebnosti v opremi je zanimivo podiranje in zlaganje zadnje deljive klopi in naslona s tako imenovanim sistemom »easy break«, ki prostor za zadnjima sedežema v trenutku spremeni v ravno površino, ki jo lahko podaljšamo še navzven z odprtjem deljivih vrat prtljažnika.
Informativna cena za renault koleos z osnovno opremo Expression in bencinskim motorjem znaša 20.900 eurov. Naj vas ne zavede, če vidite na cesti vlačilce, ki so natovorjeni z modeli koleos – vozijo jih iz Luke Koper v tiste evropske države, kjer se avtomobil že prodaja – pri nas jih prodajalci pričakujejo 15. septembra.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje