Prednaročila za Mercedes-Benzovega novinca so sprejemali še pred uradnim začetkom prodaje, zato bodo prvi kupci dobili najmanjšega med mercedesi že sredi tega meseca. Glede na povsem drugačno zasnovo avtomobila kot pri neposrednem imenskem predhodniku pa menjava strukture kupcev ne preseneča. Lastniki starih A-jev raje prehajajo na drugo črko Mercedes-Benzove abecede, z novim A-jem pa bodo k znamki očitno privabili tudi veliko kupcev drugih znamk.
Pomladitev strukture kupcev
Razred A pa ni namenjen le »kraji« kupcev drugih znamk, ampak si želijo z njim tudi precej pomladiti strukturo voznikov izdelkov, ki se ponašajo s trikrako zvezdo. Temu cilju je prilagojena tudi ponudba vozil, ki jo nameravajo še širiti. Za zdaj so tako v ponudbi štirje bencinski in dva dizelska motorja, razpon pa sega od zmerne vstopne različice A 180 blue efficiency do dinamičnega športnika A 250 sport. Za prvega morajo kupci po ceniku odšteti vsaj 22.320 evrov, za drugega pa 34.570 evrov.
Neposrednemu predhodniku sledi prenovljeni GLK, ki se na zunaj postavlja predvsem z omehčanimi obrisi karoserije, pri vsebinskih novostih pa poudarjajo nove dizelske štiri- in šestvaljnike, znižano podvozje ter večjo ponudbo opreme.
GLK predvsem s štirikolesnim pogonom
Za najcenejšega Mercedes-Benzovega malega robustneža GLK 200 CDI blue efficiency z dvokolesnim pogonom bodo morali kupci v Sloveniji odšteti 36.600 evrov, najvišjo ceno pa so zapisali pri različici GLK 350 z bencinskim šestvaljnikom za katero bo treba pripraviti precej višji kupček evrov, kar 59.280. Pri zadnjem motor seveda poganja vsa štiri kolesa, kar je za kupce GLK-jev očitno samoumevno, saj se po dosedanjih izkušnjah s predhodniki le za dvokolesni pogon ni odločil skoraj nihče.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje