Tudi s pomočjo novega razreda C si želi Mercedes-Benz pomladiti strukturo kupcev. Foto: Mercedes-Benz
Tudi s pomočjo novega razreda C si želi Mercedes-Benz pomladiti strukturo kupcev. Foto: Mercedes-Benz

Oblikovno močno sledi modelom mlajših generacij, ki poskušajo tudi z zunanjo podobo pritegniti nove kupce, s katerimi bi nemška prestižna blagovna znamka rada pomladila starostno strukturo. Novi razred C bo zato na svetovne trge pripeljal z bolj dinamično zunanjo podobo, znova v dveh izpeljankah, bolj elegantni in bolj športni, veliko pa je tudi vsebinskih novosti.

Med njimi izstopajo tehnološko napredni asistenčni sistemi, ki so jih večinoma predstavili že v večjih dveh sorodnikih, razredu S in E, pri Mercedesu pa samozavestno zatrjujejo, da je novi razred C tudi po zaslugi teh tehnologij pameten avtomobil.

Za začetek prodaje so sicer predvideni le trije pogonski agregati, in sicer dizelski motor v C 220 bluetecu z močjo 125 kilovatov (170 KM) ter dva bencinska, v C 180 z močjo 115 kilovatov (156 KM) in v C 200 z močjo 135 kilovatov (184 KM). Vendar pa naj bi že kmalu ponudbo precej razširili, vključno z novim 1,6-litrskim dizelskim motorjem, ki bo na voljo s 85 ali 100 kilovati (115 ali 136 KM) moči.

Glede na moč naj bi bilo več tudi izpeljank 2,2-litrskega dizelskega motorja, podobno nameravajo razširiti tudi bencinski del ponudbe. Navdušencem nad hibridi pa nameravajo ponuditi kombinacijo dizelskega motorja z močjo 150 kilovatov (204 KM) in elektromotorja z močjo 20 kilovatov (27 KM).

Na domačem nemškem trgu bodo morali kupci za dizelskega C 220 odšteti vsaj 38.675 evrov, za bencinskega C 180 vsaj 33.558 in C 200 vsaj 36.414 evrov.