V tretjem četrtletju so v ZDA prodali več kot 313.086 električnih vozil, kar je 15 tisoč več kot v drugem četrtletju in največ do zdaj, pišejo pri Cox Automotive.
V ZDA bo verjetno letos prodaja presegla mejo enega milijona na novo registriranih električnih avtomobilov. Z večjo prodajo se povečuje tudi konkurenčnost oziroma ponudba modelov, kar prinaša večje zaloge in cenovno konkurenčnost med različnimi znamkami. V tretjem četrtletju so kupci na izbiro dobili 14 novih električnih modelov, ki pred letom dni še niso obstajali. Prodaja električnih avtomobilov je v tretjem četrtletju predstavljala 7,9 odstotka celotne prodaje avtomobilov – tudi to je rekord. Še pred letom dni je bil tržni delež 6,1- odstoten.
Znižanje cen povečalo prodajo
Da bi ohranila prodajo, je Tesla znižala cene svojih serijskih modelov 3 in Y, transakcijska cena ustreznih začetnih različic pa je zdaj pod ceno povprečnega novega avtomobila v ZDA. Prodaja Tesle v ZDA se je v tretjem četrtletju v primerjavi z istim obdobjem lani povečala za 19,5 odstotka.
Vendar se na ameriškem trgu električnih vozil, kjer prevladuje Tesla, vse bolj pridružujejo drugi tekmeci. V prvem četrtletju je Teslin tržni delež znašal 62 odstotkov, v tretjem pa se je skrčil na 50 odstotkov. Predvsem na račun nemških premijskih proizvajalcev. V tretjem četrtletju se je prodaja električnih avtomobilov BMW in Mercedes v primerjavi z istim obdobjem lani potrojila, Audijeva pa podvojila. BMW je v tretjem četrtletju prodal 13.079 električnih avtomobilov (lani v istem obdobju 4365), Mercedes-Benz 10.423 (lani 2717) in Audi 7538 (lani 3891).
Tudi Volkswagen je v tretjem četrtletju povečal prodajo, in sicer s 6.657 na 10.707 enot.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje