Tako kot clio tudi captur s svojo zunanjostjo ne vzbuja občutkov velike prenove, a je ta vtis prav tako varljiv, saj se pod zunanjostjo, ki nadaljuje veliko predhodnikovih oblikovnih izhodišč, skriva popolnoma prenovljena notranjost, v kateri izstopajo 9,3-palčni zaslon informacijsko-zabavnega sistema, lebdeča konzola in možnost digitalne instrumentne plošče s 7- do 10-palčnim zaslonom.
Captur naj bi potnike razvajal z boljšimi materiali, prav tako pa tudi z več prostora za noge, in sicer predvsem na zadnji klopi, kar izhaja iz dva centimetra daljše medosne razdalje, ki mu jo omogoča nova platforma. Pri Renaultu sicer pravijo, da je novih 85 odstotkov sestavnih delov capturja. Za 81 litrov je večji tudi prtljažnik s prostornino 536 litrov. Novi captur pa je od predhodnika tudi za 11 centimetrov daljši. Izstopajo še sistemi za drugo stopnjo avtonomne vožnje in pester nabor varnostnih sistemov.
Poleg bencinskih in dizelskih motorjev, ki bodo bolj ali manj enaki kot v cliu, bo captur na voljo tudi z novim priključno-hibridnim pogonskim sklopom, ki ga bodo sestavljali 1,6-litrski bencinski motor in dva elektromotorja ter baterija s kapaciteto 9,8 kilovatne ure, ki bo zadostovala za dobrih 45 kilometrov električne vožnje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje