Renault se obnaša tržno in to z občutkom! S pravo roko, ki hitro zazna, kaj v danem trenutku želi velika večina kupcev. Če ve, da bo s tem osvojil srca novih kupcev, se sploh ne boji zavreči nekaterih dobrih lastnosti svojih avtomobilov in s tem razočarati določenega števila lokalnih zvestih privržencev. A pri tem si zares zasluži pohvalo, saj čeprav sprva deluje šokantno, z novimi idejami vendarle ne obrača hrbta.
Športni vozniki recimo, so zmajevali z glavo, ko je novi clio RS dobil izključno samodejni menjalnik in obvezna dva para vrat. A kaj hitro so ugotovili, da novosti vendarle v splošnem ponujajo boljšo vozniško izkušnjo, čeprav v nekem ozkem pogledu slabšo.
Tako tudi novi espace ponuja drugačno pojmovanje prostora kot prvi štirje. V skladu z močno zmanjšanim povpraševanjem po enoprostorcih, tudi novi espace ni več tako kombijevsko oziroma družinsko uporaben. A zato so sedeži zdaj resnično mnogo bolj udobni, primerni za dolga potovanja odraslih petih ali celo sedmih poslovnežev. In sedeži se, na zelo simpatičen način zlagajo v dno, tako da lahko odločitev, ali bomo peljali potnike ali pa tovor sprejemamo kjerkoli, ne več samo v domači garaži, kjer smo prej puščali sedeže.
Res je, pogrešamo tiste ogromne predale, v katerih smo imeli spravljene potovalne atlase, a saj zdaj smo v digitalni dobi. Predale rabimo samo še za majhno denarnico, sončna očala in telefon, vse drugo poiščemo na spletu, v espacu kar prek velikega tabličnega računalnika, ki je po upravljanju zagotovo eden najboljših!
In če je bl espace doslej zgolj francosko mehak, zdaj ugaja tudi bolj dinamičnim voznikom. Štirikolesno krmiljenje in nadvse direkten volan poskrbita za športne občutke v ovinkih, in tudi enoprostorskega nagibanja je razmeroma malo, novi espace je tako med hitro vožnjo vse kaj drugega kot pa pa klasični enoprostorec ali če hočete kot klasični espace.
Vsekakor pa ostaja najbolj suveren med konstantnimi avtocestnimi vožnjami, priganjanje namreč odkrije, da konji pod motornim pokrovom ne nosijo imena Blisk. Bolj jim pristoji kak Šparovček, z espacom se namreč zlahka vozite s porabo pod sedmimi litri in to kljub zajetnim meram in masi.
Le še eno dilemo razrešimo. Espace ni terenec. Morda bi lahko bil, a za zdaj samo izgleda tako. Zakaj, ker je to popularno, ker to hoče velika večina.
Renault espace dCi 160 EDC | |
Dolžina: | 4,87 m |
Medosna razdalja: | 2,88 m |
Višina: | 1,67 m |
Širina: | 1,88 m |
Masa: | 1659 kg |
Prtljažnik: | 247 l |
Motor: | 4-valjni dizelski |
Prostornina: | 1598 cm3 |
Najvišja moč: | 118 kW |
Največji navor: | 380 Nm |
Menjalnik: | 6-stopenjski samodejni |
Pogon: | na prednji kolesi |
Emisije CO2: | 120 g/km |
Testna poraba: | 6,9 l/100 km |
Rezervoar: | 58 l |
Doseg glede na testno porabo: | 840 km |
Cena: | 35.990 EUR |
Vrednost po 5 letih in 75.000 km: | 15.650 EUR |
Cena na mesec ob 5-letni uporabi in s prevoženimi 15.000 km na leto: | 584 EUR / mesec |
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje