Skupina Renault je strateški načrt razdelila v vzporedne tri faze, v katerih se bo v prvi do leta 2023 osredinila na povečanje marže in likvidnosti, v drugi, ki bo trajala do leta 2025, bodo predstavili popolnoma nove modele, v tretji, ki bo nastopila z letom 2025, pa želijo spremeniti gospodarski model Skupine v smeri tehnologije, energije in mobilnosti in postati vodilni v novi mobilnosti.
Uresničenje načrta "Renaulution" naj bi Skupini zagotovilo trajnostno donosnost, obenem pa ohranjalo korak z uresničevanjem njene zaveze k dosegu ogljične nevtralnosti v Evropi do leta 2050.
Izboljšanje marže
Luca de Meo, glavni izvršni direktor Skupine Renault, je dejal: "Bistvo načrta Renaulution je, da celotno podjetje obrne od prodajnih količin k vrednosti. Bolj kot za preusmeritev gre za globoko preobrazbo našega poslovnega modela. Postavili smo trdne in zdrave temelje za poslovanje. Racionalizirali smo operacije od inženiringa naprej, prilagodili obseg, kjer je bilo to potrebno, ter preusmerili vire k izdelkom in tehnologijam z velikim potencialom." Po besedah vodje Renaulta, ki je na čelu zamenjal Carlosa Ghosna, bo povečana učinkovitost gnala njihove prihodnje modele, ki bodo načrtovani tehnološko bogati, elektrificirani in konkurenčni.
Poudarek na električnih vozilih
De Meo je prepričan, da bo to ohranilo moč vseh njihovih blagovnih znamk, vsake na lastnem, jasno določenem in specifičnem področju.
Do leta 2025 bodo predstavili 24 novih modelov, od tega jih bo polovica v segmentih C in D, med njimi pa bo najmanj 10 popolnoma električnih vozil. Napovedali so tudi oživitev ikoničnih modelov, hkrati pa, da bi pokazali, da s tem mislijo resno, predstavili konceptno vozilo renault 5 prototype.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje