Twizzy je z drugega planeta, to je očitno. Saj so ga res stlaičili v kategorijo štirikolesnikov, a v resnici je twizzy samo twizzy. Samosvoj, edinstven. Ste sploh opazili, da ga dela Renault?
Twizzy je avto. Ima volan, ter "gas" in "bremzo". Ima vetrobransko steklo z brisalcem ter enega ali pa dva avtomobilska sedeža s tritočkovnima varnostnima pasovoma in luknjico na sredi, skozi katero odteče voda, če twizzyja pustite na dežju. Twizzy namreč nima šip, lahko ima le plastična okna za štiristo evrov, ki pašejo na vrata, ki stanejo šesto evrov, za dobrih sto evrov pa vam prodajo celo deko, s katero se pokrijete kot kadilci pred lokali pozimi. A noben od teh dodatkov twizzyja ne spremeni v pravi avto, ki bi recimo nujno potreboval klimatsko napravo, ki sicer je na voljo.
Ne sprašujte nas, zakaj je twizzy tako motoristično gol, saj nam ni jasno. Po našem mnenju bi lahko bil tudi bolj celoletno uporaben, pa ne bi izgubil prav nič svojega šarma. Sploh zaradi tega ne, ker twizzy tudi pravi motor ni. Je preširok, da bi lahko švigal med gostim prometom.
Toda naj bo avto ali motor, twizzy je električen, in to slovensko električen, srce so mu namreč izdelali v Šempetru pri Gorici. Bliskovito hiter z njim ni, a je več kot dovolj hiter za strogi center, kamor tudi spada. Na obvoznico z njim lahko zapeljete, a tam se s končno hitrostjo okoli 80 kilometrov na uro ne boste počutili najbolje. 80 pa je tudi številka, ki označuje, kako daleč se lahko odpeljete, preden vam zmanjka energije, ko pa se to zgodi, ga lahko priklopite le v navadno šuko vtičnico. Marsikatera javna polnilnica zato odpade, a saj si z njimi še pri nobenem testnem električnem avtu nismo mogli kaj dosti pomagati.
Twizzy je torej mineštra. Prevelik, da bi nudil prednosti motorja, a hkrati preveč kabrio, da bi bil tako uporaben kot recimo smart. Je pa zato od slednjega mnogo, torej dvakrat ali pa celo trikrat cenejši.
Renault twizzy Z.E. | ||
Dolžina: | 2,33 m | |
Masa: | 473 kg | |
Prtljažnik: | 31 l | |
Motor: | električni | |
Moč/navor: | 13 kW / 57 Nm | |
Pogon: | na zadnji kolesa | |
Cena: | 6.631 EUR |
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje