Nemška okoljevarstvena organizacija DUH je na preizkus postavila Renaultov novi espace z 1,6-litrskim dCi-dizelskim agregatom, rezultat, ki so ga objavili včeraj, pa kaže na visoko presežene vrednosti določene za normo Euro 6.
Raziskovalci so očitno ubrali enako pot kot pred nekaj meseci kolegi v ZDA, a s to razliko, da so meritve opravili po, za naše evropske kraje bolj zanimivem, novem EU-meritvenem testu. Deutsche Umwelthilfe (DUH), ki na svojih straneh objavlja tudi popolno poročilo o opravljenih meritvah Renaulta espace, je širšo javnost nase opozorila že pred časom, ko so objavili poročilo o izpustih Oplove zafire z 1,6-litrskim CDTi-dizelskim motorjem. Opel je navedbe organizacije DUH takrat zanikal, enako pa je že včeraj storil tudi Renault.
Zanimivo bo videti, ali bosta šli omenjeni podjetji tudi v morebitne tožbe zoper nemško okoljsko organizacijo DUH ali pa bodo njihove navedbe ovrgli zgolj na "medijski" ravni.
Renaulta espacea so preverili v devetih individualnih testih, na dveh različnih napravah in po predvidenem protokolu, ki ga v objavljenem poročilu tudi natančno opisujejo. Na vprašanje, zakaj so na test postavili prav Renault espace, pa direktor nemške okoljske organizacije DUH odgovarja, da za to, ker so tudi drugi nedavno objavljeni testi pri tem modelu avta pokazali velik odklon med tovarniško navedenimi podatki in tistimi, izmerjenimi naknadno.
Naj dodamo, da smo v pretekli oddaji Avtomobilnost s strokovnjaki različnih strok spregovorili o širši problematiki zavajajočih podatkov o izpustih. S pomočjo domačih raziskovalcev pa smo problem postavili tudi v naše domače okolje, saj je to v marsičem drugačno od nemškega ali ameriškega.
Več o izpustih in vrednostih onesnaženosti si lahko ogledate na spodnjem videu:
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje