V novomeški tovarni v vseh treh izmenah izdelajo okoli 750 vozil twingo in clio storia na dan, po uvedbi popolne nočne izmene pa naj bi na dan skupno proizvedli okoli 900 vozil. Popolna serijska proizvodnja novega twinga bo po predvidevanjih stekla junija, ko se bosta začela prodaja v Sloveniji in Evropi ter sistematično trženje. Do takrat se bo zdajšnjim 2.700 delavcem pridružilo okoli 300 novih.
Proizvodnja izključno v SlovenijiIzdelava vozila, do zdaj znanega pod šifro X44, bo potekala izključno v Revozu. Novomeško podjetje je edino slovensko podjetje za proizvodnjo avtomobilov in z okoli 8-odstotnim deležem BDP-ja največji slovenski izvoznik. Proizvodnja novega modela twinga bo v celoti na Dolenjsko pritegnila za okoli 400 milijonov evrov naložb, navajajo v Revozu.
Novomeški obrat je v letu 2006 izdelal več kot 153.000 vozil modela clio. Po vzpostavitvi vseh treh izmen naj bi izdeloval tudi do 210.000 vozil letno. Novi model twinga je sicer tretji v Renaultovi "ofenzivi proizvodov", ki se je začela z loganom MCV in loganom van, nadaljevala pa se bo oktobra z novo laguno.
Renault in Nissan utrjujeta svoj delež na svetovnih trgih
Zunaj Evrope so se zmogljivosti Renaulta povečale v Kolumbiji, Rusiji in Romuniji. Francoski proizvajalec je velik del proizvodnje preselil tudi v Indijo, kjer so skupaj z Nissanom in tamkajšnjim partnerjem Mahindro začrtali nov proizvodni obrat za izdelavo vozil vseh treh znamk, ki bo zaživel v letu 2009.
Renault in Nissan plodno sodelujeta že osem let. Skupni delež obeh partnerjev na svetovnem trgu dosega devet odstotkov, s čimer utrjujeta položaj četrtega svetovnega avtomobilskega proizvajalca po številu prodanih enot v letu 2006.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje