Megane R.S. je kljub zmogljivostim, primernim za dirkalnik, povsem legalno cestno vozilo. Foto: M. Kr.
Megane R.S. je kljub zmogljivostim, primernim za dirkalnik, povsem legalno cestno vozilo. Foto: M. Kr.

Pohlevno ugašanje vozila, v katerem se skriva motor s 195 kilovati in ki lahko brez sramu zapelje tudi na dirkališče, pred rdečo lučjo na semaforju ali v zastoju po mnenju avtorjev oddaje izzveni kot žalitev. Omenjena zelena elektronika pač ne sodi v izrazito športni avtomobil, ki svojega pravega značaja ne skriva ne po videzu in ne po zmogljivosti.

Zasluge za športni značaj ima seveda ekipa Renault Sport, ki skrbi tudi za dirkalnike vseh vrst, s katerimi je francoski izdelovalec gradil ugled znamke v avtomobilskem športu. Ker gre kljub manufakturnemu značaju za serijsko vozilo, pa nakup Renaultovega cestnega športnika ni rezerviran le za precej redke izbrance z ustrezno finančno podlago, ampak si ga lahko privoščijo že tudi bolj ali manj "navadni" smrtniki.

Več o vtisih s preizkusa izdelka iz Renaultove športne družine in o drugih novostih na avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.