Francoski proizvajalec vozil želi biti v štirih letih največji ponudnik in prodajalec električnih vozil v Evropi. "Znamka Renault želi v Evropi ponuditi največjo izbiro najbolj zelenih avtomobilov," je na letni skupščini dejal generalni direktor Luca de Meo.
Leta 2025 naj bi delež elektrificiranih osebnih avtomobilov Renaulta kar 65-odstoten, leta 2030 pa že vsaj 90-odstoten.
Stvari obrnil na glavo
Italijan Luca de Meo, ki je na čelo Renaulta prišel šele pred dobrim letom dni, je v Renaultu stvari postavil na glavo. Že januarja je predstavil novi strateški načrt "Renaulution". Namen je preusmeritev strategije Skupine Renault od količine k vrednosti, v ospredju pa bo elektrifikacija. Prestrukturiral pa je tudi blagovni znamki Dacia in Lada.
S tem spodbuja e-mobilnost, pri kateri se Renault že lahko ozira na dolgoletne izkušnje.
Rast prodaje v prvem četrtletju
Po poročanju nemške spletne strani Automobilwoche je imel po prejšnjih podatkih Zvezne uprave za avtomobilski promet v Flensburgu Renault lani s povprečjem 101,2 grama na kilometer najmanjše povprečne emisije CO2 katere koli znamke z vsaj 100.000 novimi registracijami.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje