Dvosedežnik temelji na slovaškem avtomobilu K1 attack, vendar je po besedah predstavnikov slovenskega podjetja Maromi car popolnoma spremenjen in ga lahko razglasijo za slovenski izdelek. V vozilu so namreč spremenili lego motorja in menjalnika, vgradili motor V8, dodali okvir šasije, popolnoma spremenili podvozje, ki ima zdaj novo zadnjo premo in dirkalne amortizerje, vgradili nove zavore in spremenili skoraj vse aerodinamične elemente. Renovatio je tako zdaj daljši, širši in ima nižje težišče kot njegov vzornik. Poganja ga motor z največjo močjo 450 KM in največjim navorom 420 Nm, od 0 do 100 km/h pa pospeši v 3,7 sekunde. Njegov naslednik pa naj bi bil še zmogljivejši in še primernejši za prodajo na tujih trgih.
Izdelovalci namreč nameravajo letno izdelati do 30 vozil in jih ponuditi kupcem pregrešno zmogljivih in pregrešno dragih športnikov.
Glavni trgi za tovrstne posebneže so v Združenih državah Amerike, Rusiji, arabskih državah, na Kitajskem in južnoameriških državah. Cene maloserijskih superšportnikov so po navadi astronomske in tudi slovenski izdelovalec si želi s časom in nabranim ugledom uvrstiti v cenovni razred okoli pol milijona evrov za posamezen primerek vozila.
Na predstavitvi podjetja in njihovih načrtov napovedani naslednik trenutnega renovatia naj bi imel vgrajen 4,2-litrski Audijev motor FSI ter dosegal največjo moč 660 KM in 650 Nm navora, kar bo zadostovalo za doseganje hitrosti do 360 kilometrov na uro in pospešek od 0 do 100 km/h v treh sekundah.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje