Zgodi se, da bi lastniki vozil včasih najraje kar stopili v servisno delavnico in sodelovali oziroma nadzirali delo serviserja.
Ampak to ne gre. Živimo v dobi pametnih telefonov in tudi servisi so se prilagodili, da bi pridobili večje zaupanje strank v svoje delo.
Pri Citroënu želijo večjo preglednost nad servisom svojim strankam tudi v Sloveniji omogočiti s storitvijo Videocheck. To je digitalna rešitev za izvedbo dodatnih delovnih posegov v servisni delavnici. Aplikacija omogoča, da serviser posname videoposnetek vozila in ga pošlje stranki.
Prihranek pri času
Stranka nato na daljavo odobri dodatne delovne posege. Na ta način prihrani čas, saj ji ni treba priti v servisno delavnico zaradi potrditve dodatnih delovnih posegov.
V oddaji Avtomobilnost smo obiskali eno od delavnic, v katerih uporabljajo storitev Videocheck, in se iz prve roke prepričali, kako serviserji ohranjajo preglednost, zaupanje in bližnji odnos s svojimi strankami.
Več v videoprispevku.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje