Študija, ki bo svetovno premiero doživela 1. marca, vsebuje vrsto senzorjev, ki nenehno spremljajo voznika in se temu primerno odzivajo.
Posebni tridimenzionalni elektroluminiscentni sloj spremlja vse najpomembnejše voznikove biometrične podatke, med drugim vid in dihanje, ter na podlagi dobljenih podatkov prilagaja raven osvetlitve okoli voznika.
Študije so namreč dokazale, da je pri vožnji sproščenost ključnega pomena, ki lahko bistveno pomaga preprečevati nesreče.
Študijsko vozilo nenavadnih oblik, ki bo javnosti prvič predstavljeno na marčevskem ženevskem avtomobilskem salonu, poganja motor iz Porschejevega boxterja, avtomobil pa z mesta do 100 km/h pospeši v pičlih 5,9 sekunde in doseže končno hitrost do 250 km/h.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje