Do konca leta naj bi tudi na slovenskih cestah rio postal vsakdanji pojav. Foto: MIV
Do konca leta naj bi tudi na slovenskih cestah rio postal vsakdanji pojav. Foto: MIV

Sodobnejši modeli nastajajo namreč v okviru evropskega razvojnega centra, kjer poskušajo okusu evropskih kupcev približati tako samo embalažo kot tudi vsebino, vključno s pogonskimi agregati. Ti so na slovenskem trgu pri novem riu trenutno na voljo trije, dva bencinska in en dizelski, pozneje bo ponudbo dopolnil še en dizelski.

Ponudbo bencinskih motorjev začenja 1,2-litrski z največjo močjo 63 kilovatov (85 KM), ki mu sledi 1,4-litrski z največjo močjo 80 kilovatov (90 KM). Trenutno je mogoče na ceniku slovenskega uvoznika najti še 1,4-litrski dizelski motor z največjo močjo 66 kilovatov (90 KM), za marsikoga še zanimivejši pa bo mali 1,1-litrski dizelski štirivaljnik iz nove motorne generacije U2. Po zagotovilih izdelovalca naj bi varčnež z največjo močjo 55 kilovatov (75 KM) v zrak izpuhal le 85 g ogljikovega dioksida na kilometer in porabil v povprečju 3,2 litra goriva.

Za najcenejšega ria z bencinskim motorjem je treba na slovenskem trgu odšteti 9.690 evrov, dizelsko ponudbo pa za zdaj začenja različica z 1,4-litrskim motorjem, za katero je treba odšteti 12.290 evrov.