C-concept nosi podpis Lade in podjetja Magna-Steyr. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
C-concept nosi podpis Lade in podjetja Magna-Steyr. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Lada 1119 GTI
Lada 1119 GTI - začetek prodaje in cena za zdaj nista znani. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
77. avtomobilski salon v Ženevi

Novi model bo oblikovalsko in tehnološko zasnovan na študiji C-concept. Kompaktni avtomobil bo v serijski izvedbi tekmoval s korejskima dvojčkoma (kii ceed in hyundaiu i30), pa tudi z opel astro.

Čeprav se to sliši neverjetno, podpis uveljavljenega podjetja Magna-Steyr in izjava Denisa Metalnikova, predstavnika podjetja Lada, ponuja upanje v svetlo prihodnost. Temelj so izdelali pri Magna-Steyrju, medtem ko je celotna oblika navdahnjena s programom nemškega koncerna VW delo ruskih moči.

Izdelovali bodo v Togiattiju
Poleg avtomobila brez zadka s tremi vrati družino sestavljajo še limuzina, enoprostorec in crossover. Čeprav študijo poganja 2,0-litrski bencinski motor, lahko pričakujemo široko razgibano paleto pogonskih motorjev, ki jih bodo izdelovali v novem obratu v Togliattiju. C-concept je obut v 18-palčna aluminijasta platišča. Dolg je 4.208 mm, širok 1.835 mm, visok pa 1.548 mm. Najvišja hitrost znaša 210 km/h. Nova lada naj bi na tržišče prispela čez dve leti, njena cena pa na ruskem tržišču naj ne bi presegla 10.000 ameriških dolarjev.

Kalina GTI
Poleg študije C-concept pa na avtomobilskem salonu Lada razstavlja še športno inačico dobro znane kaline oziroma modela lada 1119 GTI. Avtomobil je bil izdelan na podlagi kombi-limuzinske različice s petimi vrati. V kalino GTI (težko 1050 kilogramov) je vgrajen 1,6-litrski bencinski motor z 92 kW/125 KM in 125 Nm gibljivega navora. Pospešek od 0 do 100 km/h znaša 9,5 sekunde, maksimalna hitrost pa 195 km/h. Športni duh pričarajo set dodatnih spojlerjev, pragov, luči za meglo, aluminijastih platišč, nova maska vozila in nove diski zavore. Potovalni prostor je opremljen z novimi sedeži in volanom, vanj pa so vstavili kakovostne materiale.

77. avtomobilski salon v Ženevi