Uporaba čelade na dirkalni kosilnici sicer ni zapovedana z ustrezno zakonodajo, je pa priporočljiva. Foto: Honda
Uporaba čelade na dirkalni kosilnici sicer ni zapovedana z ustrezno zakonodajo, je pa priporočljiva. Foto: Honda

Izhodiščna ideja obeh partnerjev je bila na prvi pogled zelo preprosta - serijsko kosilnico oplemenititi do te mere, da bi bila sposobna dosegati za kosilnico povsem neprimerne hitrosti, hkrati pa da bi lahko še vseeno opravljala svoje ključno poslanstvo.

Hondino serijsko kosilnico HF2620 so tako zapeljali v delavnico podjetja Team Dynamics, ki sicer skrbi za predelave serijskih vozil v dirkalnike za britansko prvenstvo BTCC (British Touring Car Championship) in jo pravzaprav precej bolj predelali, kot bi bilo mogoče soditi na prvi pogled.

Čeprav je ohranila bolj ali manj enako zunanjo podobo kot krotkejša serijska različica, ima 140 kilogramov težka dirkalna kosilnica povsem predelano podvozje iz lahkih materialov, drugačno vzmetenje in kolesa terenskega ATV-ja. Poganja pa jo 1,0-litrski motor z močjo 81 kilovatov (109 KM) in navorom 96 Nm.

Dirkalna kosilnica tako pospeši iz mirujočega starta do 100 kilometrov na uro v štirih sekundah in dosega hitrosti do 210 kilometrov na uro. Za učinkovito opravljanje osnovne naloge pa mora krepko zmanjšati hitrost, in sicer na 25 kilometrov na uro. Kljub temu pa je to še vedno podvojena hitrost košnje v primerjavi s krotkejšo serijsko različico kosilnice.