Pri Jeepu in Moparju menijo, da so odkrili pomembno tržno nišo, saj takih terenskih prikolic še ni bilo v ponudbi. Foto: EPA
Pri Jeepu in Moparju menijo, da so odkrili pomembno tržno nišo, saj takih terenskih prikolic še ni bilo v ponudbi. Foto: EPA

"Off-road" šotorska prikolica je prilagojena uporabi na brezpotjih, kjer bi navadne tovrstne prikolice verjetno obtičale že na prvi grbini. Na okrepljeni osi so nameščena 17-palčna terenska kolesa, vlečni drog je prilagojen priklopu na višje nameščeno vlečno kljuko terenskih vozil, dno je ojačano, da lažje prenese tudi morebitne udarce ob skale in podobne ovire. Ko je postavljena s šotorsko nadgradnjo, je v njej dovolj prostora za štiri speče odrasle osebe. Za dnevno bivalno uporabo pa so v prikolici nameščeni sedežna klop, zložljiva mizica, omarica iz aluminija in dodatni akumulator.

Terenska šotorska prikolica je za zdaj na voljo le na ameriškem trgu, in sicer v dveh izvedbah. Za manj robustno je treba odšteti 9.995, za bolj pa 11.995 ameriških dolarjev.

Predstavniki izdelovalcev trdno verjamejo v uspeh prikolice na ameriškem trgu, saj menijo, da so odkrili tržno nišo, kjer še ni podobnih konkurenčnih izdelkov. Ljubiteljem potepanj po brezpotjih pa tako ponujajo uporabno možnost za prevoz dodatnega tovora oziroma opreme in udobnejšo ter navsezadnje varnejšo spalnico na kolesih.

Dvignjeno dno prikolice zagotavlja približno 30 centimetrov odmika od tal v »bivalnem delu« in še višji položaj glavnega ležišča, nameščenega na notranji strani odprtega pokrova prikolice. Tako je manj nevarnosti, da se uporabniki zbudijo sredi jezerca vode po nalivu, manj možnosti je tudi za obisk nezaželenih živalskih gostov.

Pri Jeepu zagotavljajo, da sta obe prikolici sposobni »slediti« po brezpotjih katero koli njihovo vozilo, praktični detajl pa je tudi ta, da so kolesa na prikolici izmenljiva s tistimi na vozilu, vključno z rezervnim.

Besedilo: M. Kr.
Foto: Jeep