V tem dokumentu na dvajsetih straneh, ki je na voljo v 12 evropskih jezikih, nagovarja vse akterje evropskega političnega življenja. "Preden volilna kampanja preide v vroče soočanje argumentov, želim, da bi bil slišan tudi moj glas, pa ne zato da bi se vmešaval v politiko, pač pa da bi prispeval k izbiri prave politike," piše Luca de Meo.
Dokument poziva k evropski mobilizaciji, da bi skupaj uspeli v energetskem prehodu avtomobilske industrije. Pa tudi, da bi to obdobje preobrazbe brez primere postalo odskočna deska za industrijsko prenovo v Evropi z razvojem medsektorskega sodelovanja in vodenjem obsežnih projektov med javnim in zasebnim sektorjem. "Z Airbusom smo že pokazali, kaj zmore Evropa. Z okrepitvijo spodbud k sodelovanju bomo našo industrijo usmerili na pot oživitve," pravi de Meo, ki je predstavil svoje ugotovitve in opozoril na pomen avtomobilskega sektorja ne le za gospodarstvo, temveč tudi za evropski način življenja, ki se danes spopada z neuravnoteženo konkurenco: "Američani spodbujajo, Kitajci načrtujejo, Evropejci regulirajo."
Sedem priporočil
Oblikoval je sedem priporočil in osem ukrepov za razvoj resnične evropske industrijske politike, konkurenčne in razogljičene: "Evropa mora izumiti hibridni model", na primer z vključitvijo "200 največjih evropskih mest v strategijo za razogljičenje", z ustanovitvijo "industrijske lige prvakov" za nagrajevanje akterjev, ki so zavezani prehodu, in z vzpostavitvijo "zelenih ekonomskih con", ki bi skoncentrirale naložbe in spodbude za energetski prehod.
Prepričan je, da je treba spodbuditi prodajo majhnih evropskih avtomobilov, enako pozornost pa je treba po mnenju šefa skupine Renault nameniti dostavi v zadnjem delu poti, razvoju polnilne infrastrukture, tehnologiji V2G in povečanje konkurenčnosti Evrope na področju polprevodnikov.
Opozoril je tudi na vse večji delež kitajskih blagovnih znamk pri prodaji električnih vozil v Evropi. V dokumentu piše, da je bilo 35 odstotkov električnih vozil, prodanih leta 2023 po vsem svetu, kitajskih. Kitajska stroškovna prednost pri avtomobilih C-razreda je ocenjena v višini šest do sedem tisoč evrov, Kitajci pa za razvojni cikel enega vozila na Kitajskem potrebujejo le leto in pol do dve leti, v primerjavi s tremi do petimi leti v Evropi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje