Tisti, ki kupujejo električne avtomobile, želijo biti po besedah Rowana do okolja prijaznejši, vendar pričakujejo tudi dodatno raven povezljivosti, nadgrajen informacijsko-zabavni sistem in celoten paket, ki ponuja modernejše funkcije. Foto: Volvo
Tisti, ki kupujejo električne avtomobile, želijo biti po besedah Rowana do okolja prijaznejši, vendar pričakujejo tudi dodatno raven povezljivosti, nadgrajen informacijsko-zabavni sistem in celoten paket, ki ponuja modernejše funkcije. Foto: Volvo

V intervjuju za Automotive News Europe je potrdil, da to ostaja trdna in odlična strategija.

Volvo je zaradi razhajanj po objavi glasovanja v Evropskem parlamentu, v katerem so poslanci izglasovali, da bo mogoče na trgu EU-ja od leta 2035 prodajati le še električna osebna vozila, napovedal odhod iz Evropskega združenja proizvajalcev vozil. V združenju se nekateri proizvajalci vozil ne strinjajo z odločitvijo EU-ja.

Nekateri sedijo na dveh stolih

"Zastavili smo si visok cilj, zato če-ji odpadejo. To pomeni, da je vsaka naložbena odločitev, vsaka odločitev o oblikovanju naših avtomobilov, ki jo sprejmemo, usmerjena v doseganje te strategije. Pomaga nam, da ostanemo osredotočeni na končni cilj. Čeprav mislim, da nekateri še vedno poskušajo ugotoviti, kako hitro lahko pridejo do cilja, in tudi to, ali lahko hkrati sedijo na dveh stolih. Ljudje v naši organizaciji razumejo, kam gremo," pravi Rowan.

Po besedah vrhovnega šefa Volva je povpraševanje po baterijskih električnih avtomobilih v Evropi veliko. Evropa bo po njegovih besedah prelomna točka. Rowan pravi, da je v Evropi potrošniška miselnost o elektrificiranih vozilih bolj napredna kot v nekaterih drugih delih sveta.

Prepričan je, da bo sprememba miselnosti sčasoma globalna, saj baterijska vozila poleg okoljskih prednosti ponujajo tudi tehnološko prijetno izkušnjo vožnje.