Prodajalci ženske jemljejo kot lahek zalogaj. Foto: EPA
Prodajalci ženske jemljejo kot lahek zalogaj. Foto: EPA

Prikriti kupci so avtomobile "kupovali" po vsej Angliji, v vsaki prodajalni vozil pa so predstavili enako zgodbo.

Naloga je bila prepričati prodajalca, da jim ponudi čim večji popust. Kupovali so le določena vozila: audi A4, ford focus, hondo CR-V, renault clio in vauxhall zafira.

Pogaja naj se moški
Moški so dobili boljše ponudbe v 55 odstotkih trgovin, medtem ko je ženskam prodajalce bolje od moških uspelo prepričati le v vsaki peti trgovini.

Steve Fowler iz spletnega portala what car? je dejal: "Šokirani smo nad dejstvom, kako lahko spol vpliva na popuste. Kot kaže, prodajalci ženske vidijo kot lahek zalogaj in ne vidijo potrebe, da bi ponudili boljšo ceno, kot kadar se dogovarjajo z moškim. Videli smo, da popusta ni težko dobiti. Nauk je, da se vedno pogajajte, če le imate možnost, pa to opravilo prepustite moškemu."