Novi član družine M. Foto: BMW
Novi član družine M. Foto: BMW

Bavarski velikan se ni izneveril tradiciji in je tudi model 6 brez strehe nadgradil s serijo M, ki tradicionalno ponuja presežke presežkov modrega propelerčka. M6 convertible odlikujejo surova moč in izredne zmogljivosti, ki so odslej na voljo tudi z zračnim pišem med ušesi.

Motor poganja petlitrski desetvaljnik, ki proizvede 373 kW (507 KS) moči pri največjem navoru 520 Nm. Do 100 km/h avtomobil potrebuje 4,8 sekunde, omejeno končno hitrost 250 km/h 4.871 mm (zaradi aerodinamičnega spojlerja na zadku pet centimetrov daljši od običajne različice) dolgo vozilo doseže v 22,9 sekundah. Vzmetenje je vrhunsko, sekvenčni sedemstopenjski menjalnik prenaša moč na zadnji par koles, za stabilnost na cesti skrbi nova generacija sistema za stabilizacijo DSC, prilagojena za zmogljivosti vozila. Menjalnik sam je zgodba zase, v povezavi z drivelogicom omogoča kar 11 različnih nastavitev prestavnih razmerij, ki najbolj ustrezajo načinom voznikove vožnje. Na vojo so trije različni programi nastavitve podvozja, avtomobil pa odlikujejo tudi odlične zavore. Za ustavljanje s 100 km/h vozilo potrebuje 36 metrov, s hitrostjo 200 km/h pa 140 metrov.

Avtomobil je zaradi posebej izoblikovanega aerodinamičnega zadka pet centimetrov daljši od osnovne različice. Foto: BMW
Trislojna streha avtomobila se pospravi ali sestavi v 25 sekundah. Foto: BMW
Notranjost izžareva germansko natančnost, kazalci merilnikov so v tradicionalni rdeči barvi. Foto: BMW
Sekvenčni menjalnik omogoča ročno pretikanje, bodisi z ročico na sredini ali pa z ročicami ob volanu. Foto: BMW
Pod motorni pokrov bi le stežka spravili še kakšen dodatek. Foto: BMW
Zadek enostavno razburja. Foto: BMW
Sanjski avto? Morda, če si ga lahko privoščite. Z objavo cene so v BMW-ju še počakali. Foto: BMW