Citigo je na slovenski trg pripeljal v trivratni in petvratni karoserijski različici, s tremi ravnmi opreme in možnostjo izbire med dvema 1,0-litrskima bencinskima trivaljnikoma. Šibkejši zmore 44 kilovatov (60 KM), močnejši pa 55 kilovatov (75 KM). Kot poudarjajo pri izdelovalcu, sta motorja prilagojena za optimalno delovanje v mestnem okolju, kar med drugim pomeni veliko voženj na kratke razdalje, motorja pa hitro dosežeta delovno temperaturo in tudi na ta način zagotavljata boljšo učinkovitost.
Štirisedežni malček, ki meri v dolžino 3,56 metra, v širino 1,65 in višino 1,48 metra, naj bi s šibkejšim motorjem v povprečju porabil za sto kilometrov le 4,4 litra goriva. Kljub kompaktnosti je prtljagi namenjeno 251 litrov prostora, s podiranjem zadnjih sedežev pa je mogoče dobiti 959 litrov uporabnega prtljažnega prostora.
Ravni opreme so tri, nekaj zanimivih dodatkov pa je tudi na seznamu opcij, na primer prenosni navigacijski sistem, ki združuje navigacijo, prostoročno telefoniranje, predvajalnik glasbe in fotografij ter potovalni računalnik.
Za najcenejšo trivratno različico modela citigo je treba v Sloveniji odšteti 7.777 evrov, za najcenejšo petvratno pa 8.098 evrov. V kombinaciji z obema motorjema si lahko kupci izberejo tudi samodejni menjalnik, ki avtomobil podraži za približno sedemsto evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje