Nemški Automobilwoche piše, da je italijanski proizvajalec Piaggio v Nemčiji ugotovil veliko rast prodaje skuterjev.
Medtem, ko je bilo leta 2019 registriranih okoli 18.900 popolnoma novih skuterjev omenjene znamke, so jih po podatkih Zvezne uprave za avtomobilski promet lani registrirali več kot 30.800. Prvič je bil proizvajalec kultnega skuterja vespa bolj priljubljen kot katera koli druga znamka v motociklističnem segmentu.
Skuter za mlade edina alternativa
V preteklih letih je bil po pravilu vodilni BMW. Lani so pri BMW-ju v Nemčiji na novo registrirali skoraj 27.800 motociklov, leta 2019 pa 26.200. Tesno sledi avstrijska znamka KTM s skoraj 26.500 novimi motocikli v letu 2020, kar je občutno več kot leto prej (2019: 19.777).
Predsednik Zveznega združenja motoristov Michael Lenzen je pojasnil: "Na podeželju je moped ali skuter edina alternativa mobilnosti mladih, ki so odvisni od razpoložljivosti javnega prevoza." Prav tako so po zmogljivostih in načinu vožnje skuterji vse bolj podobni motociklom.
Izkazalo se je, da so zelo praktična rešitev za mobilnost tako v službo kot za nakupovanje, z zagotovilom, da boste v bližini službe ali trgovine moped ali skuter tudi parkirali, še pravijo pri združenju.
V Nemčiji je bilo lani skupaj registriranih skoraj 222.000 novih motociklov, kar je 32 odstotkov več kot v letu 2019. Po mnenju strokovnjakov je razlog za to pandemija. "Motoristična vožnja je bila ena redkih stvari, ki ste jo lahko počeli in vas koronavirus ni ogrožal," še pravi Lenzen, ki dodaja, da se je veliko ljudi tudi izogibalo vožnji z avtobusom ali vlakom, zato so se preusmerili na skuterje ali motocikle.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje