Audiju je uspelo dandanes že skorajda nemogoče, saj vse do premiere v Ženevi o avtomobilu ni bilo znano tako rekoč ničesar. Zdaj je znano že precej več, velika skrivnost so le še cene. Motorji bodo bencinski in dizelski z močjo od 125 (170) do 195 kW (265 KM). Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Audiju je uspelo dandanes že skorajda nemogoče, saj vse do premiere v Ženevi o avtomobilu ni bilo znano tako rekoč ničesar. Zdaj je znano že precej več, velika skrivnost so le še cene. Motorji bodo bencinski in dizelski z močjo od 125 (170) do 195 kW (265 KM). Foto: RTV SLO/Andrej Leban
77. avtomobilski salon v Ženevi

Obiskovalci, ki bodo imeli od dneva žena pa do 18. marca čas za ogled vse pločevine, ki je razstavljena ob Ženevskem jezeru, si bodo morali vzeti zelo veliko časa, pa tudi potrpljenja, saj je bila že med novinarji pri najbolj vročih primerkih gneča neznosna, boj za kratek ogled avtomobilov z voznikovega sedeža pa neizprosen.

Veliko težav so fotografom povzročale tudi hostese, saj so z brhkostjo na trenutke popolnoma zasenčile štirikolesnike in zmedle može na delu. Nekaj glavnih novosti salona v naslednjih fotografijah.

Grega Prebil in Andrej Leban

77. avtomobilski salon v Ženevi
Na sejmu je bila predstavljena že tudi različica S5, obe pa bosta najprej nemškim kupcem na voljo junija letos. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Za Slovence zelo pomemben Renaultov malček pušča predvsem zaradi neizrazne zunanje podobe nekoliko mešane občutke, znova pa je prepričljiv z domiselno in prostorsko prilagodljivo notranjostjo. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
3,6 metra dolg avtomobil bosta gnala dva 16V 1,2 motorja. Šibkejši bo imel moč 56 kW (75 KM), drugi pa bo opremljen s turbino, ki bo iz njega izstisnila 75 kW (100 KM). Pozneje naj bi prišel še model z 1,5 dizelskim motorjem. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Novi mondeo je dominiral na Fordovem prostoru. Dinamična oblika, zelo udobna notranjost in kopica tehnoloških novosti bo pri tekmecih nedvomno povzročila nemir. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Tri karoserijske različice bodo imele motorje v razponu od 1,8 do 2,5 litra. Med kupce bo zapeljal junija. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Četrta generacija razreda C nadaljuje preizkušen recept svojih predhodnikov. Kupcem, ki jim bo na voljo od konca marca, ponuja pričakovano raven Mercedesovega udobja, dinamičnosti in varnosti. Nove standarde postavljajo tudi novi motorji BLUETEC. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Mala mazda hkrati s prikupno novo zunanjo in notranjo obliko kaže prijeme, ki jih bodo deležni tudi drugi novi Mazdini modeli. Mazda2 bo skušala prepričati kar največ kupcev v Evropi vedno pomembnejšem segmentu vozil B. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Kako veliko zanimanja je požel novi bravo, priča podatek, da je na Fiatovih stojnicah novinarskega materiala zmanjkalo zelo hitro. Všečna zunanjost in športna notranjost, ki ji povrh vsega ne manjka udobja, bosta glavna aduta novega Fiatovega zvezdnika. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Škoda fabia bo z drugo generacijo škušala ne samo ohraniti dosedanje, temveč pridobiti tudi nove kupce. Njen cilj so zlasti dinamični ljudje, ki bodo znali ceniti zanesljivost, tehnološko naprednost in cenovno dostopnost nove fabie. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Volvo z novim V70 nadaljuje preizkušen recept gradnje karavanov. Še večji in s še več napredne tehnologije obloženi V70 naj bi ostal eden najbolj prepoznavnih avtomobilov v razredu. Predstavljena je bila tudi različica XC70. Foto: RTV SLO/Andrej Leban
Peta generacija golfa je končno dobila karavansko različico, in po videnem sodeč, je ta zelo sveža in poželjiva. Foto: RTV SLO/Andrej Leban