Zaradi dobre oblike vseh motorjevih delov, napredne tehnologije vbrizga in polnilnega sistema turbo motor F1C zagotavlja zelo dobre motorne zmogljivosti in porabo goriva. Foto: DaimlerChrysler
Zaradi dobre oblike vseh motorjevih delov, napredne tehnologije vbrizga in polnilnega sistema turbo motor F1C zagotavlja zelo dobre motorne zmogljivosti in porabo goriva. Foto: DaimlerChrysler

Fiat PT bo podjetju Mitsubishi Fuso Bus & Truck Corporation dobavljal dizelske motorje “light-duty” (FPT F1C).

Pri Mitsubishiju bodo motorje namestili v dostavna vozila Canter, ki bodo na voljo tudi v Evropi. FPT bo Mitsubishiju dostavil približno 80.000 F1C motorjev letno, prvič v letu 2009, v prihodnje pa se bo ta številka še zviševala.

F1C je dizelski motor, ki ga trenutno izdelujejo v Foggii v Italiji, s prostornino 3.0 litrov, 177 konjskimi močmi pri 3.500 vrtljajih na minuto in navorom 400 Nm pri 1.400 vrtljajih na minuto.

Zaradi dobre oblike vseh motorjevih delov, napredne tehnologije vbrizga in polnilnega sistema turbo motor F1C zagotavlja zelo dobre motorne zmogljivosti in porabo goriva. Predsednik uprave DaimlerChrysler AG Dieter Zetsche je dejal, da današnje in prihodnje emisijske regulative zahtevajo visok nivo naložb in tehnološke specializacije. "Ta pogodba omogoča dodano vrednost za obe podjetji, Fiat Group in DaimlerChrysler."

Trenutna generacija vozil Canter je bila predstavljena leta 2002 in so med najuspešnejšimi lahkimi dostavnimi vozili v Aziji in tudi v svetu, saj so jih v letu 2006 prodali več kot 132.000 v več kot 106 državah po vsem svetu.