Kot poudarjajo pri bavarskem izdelovalcu prestižnežev je BMW 328 Hommage verjetna podoba avtomobila, ki bi ga izdelala konstruktorja originala, Fritz Fiedler in Rudolf Schleicher, če bi imela na voljo sodobno tehnologijo. Uspeh njunega izdelka, ki je postal v tridesetih letih preteklega stoletja ikona sodobne zasnove avtomobilov, se je skrival v lahki konstrukciji, aerodinamičnih obrisih, naprednih motorjih in za tedanje čase odličnem vzmetenju. Kljub občutnemu napredku avtomobilske industrije v tričetrt stoletja pa pri BMW-ju poudarjajo, da usmeritve znamke pri razvoju novih vozil ostajajo bolj ali manj iste – zagotavljanje dinamike, estetike in uporabe novih naprednih tehnologij pri zasnovi novih modelov.
BMW 328 Hommage, ki so ga prvič predstavili javnosti na letošnji preizkušnji Mille Miglia in s tem začeli vrsto dogodkov v počastitev jubileja, bo sicer ostal prototip, verjetno pa se ga marsikateri avtomobilski sladokusec ne bi branil.
Ker so pri zasnovi prototipa dali prednost oblikovalcem, je le malo govora o tem, kaj naj bi poganjalo vozilo, omenjajo le trilitrski šestvaljnik. Več besed pa je namenjeno oblikovnim podrobnostim. Od tega, da je tudi sodobna različica dvosedežni roadster brez klasičnih vrat, do poudarka uporabe sodobnih materialov, kot so ogljikova vlakna, aluminij, za kontrast pa skrbi večna naravna klasika pri prestižnežih, usnje.
Tekst: M. Kr.
Foto: BMW
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje