Novi audi TT coupe je nemški ponos. Foto: Audi
Novi audi TT coupe je nemški ponos. Foto: Audi
Audi TT coupe
Nogometaši Ronaldo, Zinedine Zidane in Bastian Scweinsteiger so bili samo nekateri izmed zvezdnikov, ki so si ogledali svečano predstavitev avtomobila, ki naj bi zaznamoval tudi SP v nogometu v Nemčiji. Foto: Audi
Audi TT coupe
Audijev sloves po eleganci naj bi se potrdil tudi pri novem športniku. Foto: Audi
Audi TT coupe
Audi TT coupe bo po cesti drvel z najvišjo hitrostjo 250 km/h. Foto: Audi

Nemški avtomobilski velikan je predhodnika javnosti prvič predstavil pred osmimi leti, roadster pa je v tem času postal že kar kultni avtomobil.

Športni avtomobil, ki izžareva eleganco, svojih čarov ni prikazal samo Evropejcem, ampak je razstavljen tudi na odmevnem mednarodnem avtosalonu v New Yorku, ki je svoja vrata za občudovalce štirikolesnikov odprl v petek.

Iz jekla in aluminija
Novi TT v kupe izvedbi naj bi bil dostojni naslednik uspešnega predhodnika. Podjetje iz Ingolstadta je novi TT naredilo večji za kar 137 milimetrov. V dolžino meri 4.178 mm, v širino pa 1.842 mm. Najprivlačnejše novosti niso vidne očem. Tehnologija ASF (Audi Space Frame) pomeni malo evolucijo. Za izdelavo so prvič uporabili dva materiala, v tem primeru jeklo in aluminij - 69 odstotkov konstrukcije je iz aluminija, zadek pa je pretežno iz jekla. S to novostjo so pri Audiju dobili optimalno razporeditev mase in posledično večjo stabilnost avtomobila.

Bogato opremljena notranjost
Dodajmo še, da je TT-jev zadek opremljen s spojlerjem, ki se pri hitrosti, večji od 120 km/h, samodejno dvigne in minimizira vzgonske učinke. Oprema bo bogata. Oblikovalci so obdržali koncept 2 + 2, prtljažnik povečali z 270 na 290 litrov, razširiti pa ga je mogoče na 700 litrov. Serijska oprema je bogata (zračne blazine so nameščene spredaj, ob strani, za varnost skrbijo sistemi ABS, ASR, ESP, za udobje potnikov pa bo poskrbela še avtomatska klimatska naprava).


Končna hitrost elektronsko omejena
Ustavimo se še pri motorjih. Sprva bosta kupcem na voljo dve različici, dvolitrski štirivaljnik s turbo polnilnikom in 200 konjskimi močmi (pospešek od 0 do 100 km/h znaša 6,4 sekunde) ter močnejši 3,2-litrski motor V6 z 250 KM. Za malo več denarja boste seveda tudi hitrejši. Močnejša izvedba avtomobila (tudi s pogonom na vsa štiri kolesa) z mesta do 100 km/h požene v le 5,7 sekunde. Končna hitrost bo elektronsko omejena na 250 km/h, menjalnik pa bo ročni, šeststopenjski.

Kaj pa cena? Za najcenejšo različico bo potrebno odšteti 31.900 evrov.