Baterije z zmogljivostjo 15,5 kWh, ki se na običajni polnilnici napolnijo v dveh urah in pol. sicer prinašajo tudi dodatno težo, ki pa so jo pri Alfi spretno izkoristili. Foto: Alfa Romeo
Baterije z zmogljivostjo 15,5 kWh, ki se na običajni polnilnici napolnijo v dveh urah in pol. sicer prinašajo tudi dodatno težo, ki pa so jo pri Alfi spretno izkoristili. Foto: Alfa Romeo

Ustaljena praksa je, da najprej na ceste zapeljejo tiste osnovne različice, nato pa sledijo malo bolj zmogljive. Tudi z aflo tonale ni drugače, le da tokrat Italijani športnost podajajo na malce drugačen način.

Vodja inženiringa in dinamike pri Alfa Romeo Domenico Bagnasco je ob tem za Avtomobilnost povedal: "Močnejši tonale, ki ga bomo dali na trg, ima 280 konjskih moči. Zadaj ga poganja elektromotor z 90 kW. Spredaj ima klasični motor s 108 kW."

Športnost tokrat pri Alfi s tonale izražajo na drugačen, učinkovitejši način. Tudi športna Alfa je podlegla elektrifikaciji, zaradi katere pa je avto po eni strani hiter, po drugi pa učinkovit.

Baterijo so namestili na najprimernejši kraj v srednjem delu podvozja. Tako je teža najbolje razporejena. 53 % spredaj in 47 % zadaj. Predvsem pa je težišče zelo nizko. To pomaga pri dinamiki in užitku pri vožnji, ki sta značilna za znamko Alfa Romeo. Foto: Alfa Romeo
Baterijo so namestili na najprimernejši kraj v srednjem delu podvozja. Tako je teža najbolje razporejena. 53 % spredaj in 47 % zadaj. Predvsem pa je težišče zelo nizko. To pomaga pri dinamiki in užitku pri vožnji, ki sta značilna za znamko Alfa Romeo. Foto: Alfa Romeo

Do 80 kilometrov daleč na elektriko

Če tonale plug-in z mesta do 100 km/h pospeši v dobrih šestih sekundah, pa je po drugi strani mogoče z njo zgolj na elektriko v idealnih razmerah prevoziti več kot 80 kilometrov, brez pomoči klasičnega motorja pa bo mogoče doseči zavidljivo hitrost 135 km/h.

Več o priključno-hibridni izvedenki pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.