Športni model četrte generacije octavie je revolucionaren. Predvsem na račun motornih enot. V resnici ne boste dobili ničesar brezkompromisnega, ampak tisto, kar v praksi potrebujete.
Octavia RS ni dirkalnik, tudi ni najbolj športno dovršen športnik, če iščete popolnost, vam bo primanjkovalo občutka na volanu, manjka tudi nekaj tiste športne eksplozivnosti, pikolovsko gledano tudi zadek ne sledi vašemu volanu točno tako, kot bi si vi želeli. In avtomobil je mehkejši, na zaslonu je sicer vse enako kot v golfu GTI, a v vožnji so občutki drugačni.
Družinski športni karavan
Na splošno je očitno, da golf dinamično vožnjo obvlada bolje od octavie, prav tako španski leon, ista zgodba je tudi pri tej športni octavii RS. Če želite pravega športnika, morate vzeti nemškega GTI-ja, ni si treba delati utvar.
Pa kaj potem, vi namreč želite športnega karavana, družinski avtomobil z dodatkom športnosti. Ali ni tako? V tem pogledu RS iV navduši. Octavia RS iV pa je kompromisna še v enem pogledu. Poganjata jo dva vira.
Osnova je manjši turbomotor, samo 1,4-litrski, ki pa so ga v našem primeru dopolnili s 85-kilovatnim elektromotorjem. Sistemska moč je 180 kW (245 KM), največji navor pa 400 Nm. Emisije CO2 po merilih voznega cikla WLTP so 30 g/km. Octavia RS IV lahko v teoriji izključno na elektriko prevozi pot do 55 kilometrov.
Kombinacija se seveda čuti. Pospešek dobimo, ko to nedvoumno zahtevamo. Smo si pa po tihem obetali, da bo ta "elektroboost" dal še nekaj več tiste elektroeksplozivnosti, sploh pri izhodih iz ovinkov.
Še veliko več o naših občutkih pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje