Citroën DS3 cabrio je magnet za poglede, vpadljivost pa žal ni povezana s cenovno racionalnostjo. Foto: M. Kr.
Citroën DS3 cabrio je magnet za poglede, vpadljivost pa žal ni povezana s cenovno racionalnostjo. Foto: M. Kr.

Citroënov izdelek tako združuje dobro znano tradicijo in prestižni priokus linije DS, ki pri francoski znamki preprosto pomeni – nekaj več. Platnena streha 21. stoletja se seveda ne zloži v rolo kot nekoč pri spačku, ampak zlaganje s pomočjo elektrike poteka v dveh etapah. Najprej se le zguba nekako nad zadnjima stebričkoma, če si voznik ali voznica zaželita več piša vetra, pa se skupaj z zadnjim steklom zloži nad prtljažnik. Celoten postopek traja 16 sekund, zlaganje je mogoče tudi pri hitrostih do 120 kilometrov na uro.

Kot ugotavljajo avtorji oddaje Avtomobilsko-prometne minute na Valu 202, pa preizkusni DS3 cabrio z dodatno oznako 155 ni bil samo nastopač z zložljivo streho, ampak po zaslugi zmogljivega bencinskega motorja z močjo 115 kilovatov tudi športnik.

Živahna vožnja pa nekako ne gre skupaj z morebitno željo po do okolja prijaznejši porabi goriva, za povprečje pod osem litrov na sto kilometrov se je treba pri pritiskanju na stopalko za plin precej brzdati. Opaznost v DS3 cabriu je zagotovljena, še posebej ob izbiri vpadljivejših barv, ki so na voljo, mikavnost vpadljivosti pa zmanjša to, da se cena približa 25.000 evrom.

Več o vtisih s preizkusa DS3 cabrio in o novostih na avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.