
Po vsej avtomobilistični logiki bi moral biti ta model za slovenske kupce zelo pomemben. Njegov predhodnik 307 je leta 2002 osvojil naslov slovenski avto leta in še danes jih ogromno vozi po naših cestah.
To pa je že tretji naslednik tristosedmice. Torej tretja generacija Peugeotove kombilimuzine, ki nosi značko 308. In ta prihaja k nam v drugačnih časih. V časih, ko klasična kombilimuzina ni več sveta.
308 je v nasprotju s sestrskim modelom citroënom C4 ostal kombilimuzina. Glede na naše izkušnje vemo, da je prednost zadnjih predvsem boljša ekonomičnost in boljša vozna dinamika. Zato je zanimiv pogled na motorno paleto. Še naprej jo tvorita bencin in dizel, dodatno pa je zdaj na voljo še priključni hibrid.

Evolucija i-cockpita
Že ob naši prvi vožnji nismo mogli mimo odlične zvočne zatesnitve za Peugeot povsem nove potniške kabine. Dobili smo občutek, da je 308 za Peugeot tako pomemben, da so mu zares posvetili ogromno pozornosti, tudi detajlom. Poseben je tudi zaradi popolnoma novega logotipa, ki ga bomo videli na vseh prihodnjih modelih znamke Peugeot.

Snovalci trdijo, da so pri razvoju modela 308 uporabljali materiale in ideje iz višjega cenovnega razreda. Še nekaj je zelo pomembno, novi 308 kot prvi peugeot podatke na digitalnih zaslonih izpisuje tudi v slovenščini. Je prvi z naslednjo stopnjo evolucije i-cockpita voznikovega zaslona, uvaja novo obliko stikala avtomatskega menjalnika in najnovejšo različico informacijsko-zabavnega sistema.
Vabljeni k ogledu videoposnetka iz oddaje Avtomobilnost, kjer izveste še več o novi generaciji peugeota 308.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje