Za Suzuki je Indija glavni trg, tam imajo skoraj polovičen tržni delež. Za občutek, v enem samem mesecu tam prodajo 220.000 suzukijev, v celotni Evropi pa 180.000 na leto. Verjetno že slutite, da ta vitara ni prav pomembna za Indijo. Glavni trg za vitaro je v bistvu prav regija, ki je za Suzuki v številkah nepomembna. Bo pa Indija vitaro izdelovala, pa ne le električnega suzukija, ampak tudi sorodne električne toyote. Električna vitara ima veliko skupnega s prihajajočo električno toyoto. Družbi sta namreč vse bolj povezani.
Pri Suzuki Motor Corporation so za Avtomobilnost pojasnili, kako se bo usmerila znamka, katere zgodovina sega v leto 1909, v električni dobi. Pravijo, da so štirikolesni pogon in terenske vozne zmogljivosti ključnega pomena še naprej. Želeli so ohraniti tipičen Suzukijev dizajn, svojo dediščino. Avto mora biti po prepričanju Japoncev preprost, a zmogljiv. Električni avto na terenu ne sme biti nič manj zmogljiv kot klasični avtomobili, so nam povedali sogovorniki.
Elektromotor na eni ali na obeh oseh
Na voljo bosta dve kapaciteti litij-ionske baterije s kemijo LFP. Manjša baterija hrani 49, večja pa 61 kWh električne energije. Vitara z manjšo baterijo ima sprednji elektromotor z močjo 106 kW in večji s 128 kW. Na vrhu je različica AllGrip-e s pogonom na vsa kolesa. Sprednjemu elektromotorju (128 kW) pomaga še zadnji z močjo 48 kW. V tem primeru so oblikovalci sistemsko moč prilagodili na 135 kW.
Suzukijev električni sistem štirikolesnega pogona, poimenovan Allgrip-e, ima dve neodvisni e-osi, eno spredaj in drugo zadaj. Poleg tega vključuje način "Trail", ki omogoča nemoteno vožnjo na neravnem terenu, in sicer z zaviranjem vrtečih se koles in porazdelitvijo pogonskega navora na nasprotno kolo.
Posebej za električno vozilo je bila razvita tudi nova platforma, poimenovana Heartetech, ki jo odlikuje lahka struktura, visokonapetostna zaščita, pri Suzukiju pa so nam pojasnili, da je zaradi kratkega previsa povečana tudi notranjost.
Suzuki nam je e-vitaro premierno pokazal na ledu, kot nekakšno ogrevanje pred olimpijskimi igrami, ki bodo v Milanu leta 2026. Suzuki na kratko priporoča, da je velik zaščitnik umetniške strasti. Vabimo vas, da si e-vitaro pobližje spoznate v videoreportaži iz oddaje Avtomobilnost. Pred kamero so spregovorili najpomembnejši ustvarjalci prvega električnega suzukija.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje