V večini, kot je to običajno pri vseh avtomobilskih pomladitvah, gre za zamenjavo določenih posameznih elementov, po potrebi pa spremembe doletijo tudi motorje.
Na zunaj so takoj opazni drugačni sprednji žarometi. Oblikovalci so dodali še številne kromirane dodatke, ki so zatemnjeni in manjših kot pri predhodniku. S tem bodo zadovoljni predvsem tisti, ki so na ves glas kričali, da je "bleščeče" Hondino vozilo kičasto.
Plastika je odletela
Napredek v dobrem okusu je tudi oblikovni poseg v potovalni prostor jeklenega konjička. Simulacija lesa (izdelana iz plastike), je ena izmed stvari, zaradi katere ta model ne daje videza praktične honde. V novem modelskem letu pri Hondi ne bodo uporabili tega "poceni" trika, tako da umetnega lesa niso vpletali v podobo novega štirikolesnika. Notranjost nove honde FR-V je opremljena z novimi tkaninami, lepo vidni pa so tudi aluminijasti dodatki. Tako bi lahko rekli, da je vozilo narejeno po okusu voznikov s športnim značajem.
In kaj lahko pričakujemo skrito pod motornim pokrovom?
Novi FR-V se lahko pohvali z 1,8-litrskim motorjem VTEC, znanim tudi iz evropske različice civica s petimi vrati. Motor razvije 103 kW (140 KM) in v ponudbi zamenjuje dosedanji 1,7-litrski agregat z 92 kW (125 KM) oziroma močnejši 2-litrski motor z 109 kW (148 KM). Poleg 1,8-litrskega agregata lahko kupci izbirajo še med močnejšim 2,2-litrskim turbodizelskim motorjem i-CDTi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje