Neuradno se omenja, da sta v največjih težavah Maserati in DS, pritisk je tudi na ameriški znamki Dodge, medtem ko Tavares pravi, da je Opel zelo donosen. Nedotakljive naj bi bile tudi znamke Peugeot, Citroën in Jeep. Foto: MMC RTV SLO
Neuradno se omenja, da sta v največjih težavah Maserati in DS, pritisk je tudi na ameriški znamki Dodge, medtem ko Tavares pravi, da je Opel zelo donosen. Nedotakljive naj bi bile tudi znamke Peugeot, Citroën in Jeep. Foto: MMC RTV SLO

Proizvajalec avtomobilov Stellantis, ki ima pod okriljem 14 znamk, je imel v prvi polovici leta 5,65 milijarde evrov čistega dobička, kar je 48 odstotkov manj kot v enakem lanskem obdobju. Prihodki so se znižali za 14 odstotkov, na 85 milijard evrov. Slabšo prodajo so imeli v Evropi in severni Ameriki.

"Rezultat, ki smo ga ustvarili v prvi polovici leta, ni dosegel naših pričakovanj. Odraža zahtevne razmere na avtomobilskem trgu, pa tudi težave, s katerimi se spopadamo v podjetju," je rezultate komentiral Stellantisov izvršni direktor Carlos Tavares.

Tavares razmišlja o odprodaji nekaterih blagovnih znamk, ki ustvarjajo izgubo. Imen ni navedel, a neuradni namigi kažejo na Maserati, DS Automobiles in še kakšno drugo znamko.
"Če ne bodo služile denarja, se jim bomo odrekli. Ne moremo si privoščiti blagovnih znamk, ki ne prinašajo denarja," je dejal Tavares na uro in pol trajajočem konferenčnem klicu z analitiki prejšnji teden, poroča spletni Automobilwoche.

Tavares ni navedel imen znamk, ki so na prepihu. Stellantis na splošno ne komentira donosnosti posameznih blagovnih znamk. Vendar je Maserati pri tem izjema. Italijanska luksuzna znamka je imela v prvi polovici leta 2024 spet izgubo iz poslovanja, tokrat 82 milijonov evrov. V šestih mesecih se je za Maseratija zanimalo le 6500 kupcev po vsem svetu.

V Avtomobilnosti smo testirali tudi maseratija. Vabljeni k ogledu videoreportaže iz oddaje Avtomobilnost.