Mercedes-Benz Special Trucks bo v svojo ponudbo od 2025 dalje vključil tudi terensko tovorno vozilo zetros s štirimi premami in vsekolesnim pogonom (8 x 8) v dveh izvedbah.
Zetros bo takrat na voljo v različnih konfiguracijah, od dvoosnega do štiriosnega vozila. Zetros 8 x 8, ki ga Mercedes-Benz Special Trucks razstavlja na sejmu Eurosatory, je rezultat velikega naročila kanadskega obrambnega ministrstva, v okviru katerega bo v naslednjih letih dobavljenih več kot 1500 vozil zetros. Mercedes-Benz Special Trucks na sejmu Eurosatory predstavlja tudi zetros z zaščiteno kabino. Vozilo z zaščiteno kabino bo v prihodnje mogoče dobaviti neposredno iz tovarne v Wörthu. V prihodnosti bo Mercedes-Benz Special Trucks lahko ponudil celotno paleto izdelkov za vozila zetros za visoke terene, od 4 x 4 do 8 x 8, z zaščiteno kabino ali brez nje, iz enega samega vira.
Novi zetros 8 x 8 ima večjo nosilnost in večji prostor za nadgradnje
Nova izvedba vozila 8 x 8 ima bistveno večjo nosilnost do 25 ton z običajno visoko terensko zmogljivostjo. Hkrati se zaradi daljšega okvirja šasije poveča razpoložljivi prostor za nadgradnje. Zetros se tako lahko uporablja za še širši spekter taktičnih in logističnih zahtev.
Serija s 6-valjnim vrstnim dizelskim motorjem OM 460 z 265 do 375 kW (od 360 do 510 KM) in maksimalnim navorom do 2300 Nm pri delovni prostornini 12,8 litra je zasnovana za najzahtevnejše naloge. Pri vožnji po terenu vozniki lahko izkoristijo velike pristopne in previsne kote ter opremo za vožnjo čez vodo, medtem ko lahko vzdolžne in prečne zapore diferenciala z možnostjo vklopa glede na vozno situacijo povečajo oprijem in zmožnost manevriranja. Zetros 8 x 8 prav tako ohranja popolno terensko zmogljivost, medtem ko je transportna zmogljivost bistveno večja.
8 x 8 krat dva: v prihodnje bosta na voljo dve štiriosni izvedbi
Novi zetros 8 x 8 bo na voljo v dveh izvedbah. Prva izvedba ima dve premi spredaj in dve zadaj, pri čemer sta sprednji premi krmiljeni. Pri drugi izvedbi so preme razdeljene na krmiljeno sprednjo premo in tri zadnje preme. Zadnja od treh zadnjih prem je krmiljena, da se zmanjša polmer zavoja. Obe izvedbi bosta na voljo kot cestno vlečno vozilo in kot nosilno vozilo z velikim prostorom za nadgradnje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje