Avtomobila ohranjata lastnosti prestižnih avtomobilov višjega razreda, oplemenitili pa so ju s številnimi športnimi dodatki. Jedro predstavlja novo razviti 10-valjni V motor, z gibno prostornino 5,2 litrov, ki razvije 309 kW. Največji navor 540 Nm pa dosega med 3.000 in 4.000 vrtljaji. FSI-motor so preskušali v modelu R8, zmagovalcu Le Mansa.
Avto ima serijsko vgrajen 6-stopenjski samodejni menjalnik s krajšimi prestavnimi časi. Njegovo podvozje z jeklenimi vzmetmi in krmilni sistem s servotronicom pa sta zasnovana tako, da dopuščata bolj neposreden prenos, kar vozniku zagotavlja boljši "stik" z vozilom in občutek o dogajanju na cesti.
Zmogljivi motor stalno poganja vsa štiri kolesa, saj ima avto vgrajen stalen štirikolesni pogon quattro najnovejše generacije, ki navor porazdeli v razmerju 40 proti 60.
Notranjost potniške kabine kljub športnemu priokusu ohranja znamki ustrezno raven prestiža. Udobje športno dodelanega avtomobila pa je prilagojeno uporabnikom s specifičnimi zahtevami, ki dajejo občutkom vožnje z zmogljivim avtomobilom prednosti pred klasičnim udobjem, ki naj bi čim bolj ublažilo vplive vožnje na voznika in sopotnike.
Audi S6 bo v limuzinski in karavanski različici na slovenski trg predvidoma pripeljal spomladi letos.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje