2008 ni več le prijazen in mali avtomobil, ampak izredno prostoren in udoben avtomobil. Tak je postal, ker so želeli pompozno terensko obliko, kupci pa so zahtevali čustven, ne pa racionalen avtomobil.
Oblikovalski dosežek
Obliko novega 2008 lahko objektivno ocenimo kot vizualno izredno vpadljivo in kot oblikovalski dosežek. Subjektivno pa dodamo tudi to, da je prav tako kot sorodni 208 tudi 2008 izredno lep in za mimoidoče predstavlja pašo za oči. Je pa v nasprotju s predhodnikom oblika tega SUV-ja prišla v prvi plan, zdi se, da je pomembnejša od same funkcionalnosti.
Prostoren ostaja. Še več, veliko prostornejši je predvsem na zadnji klopi, kjer je prostora v višino zelo veliko. In tudi v prtljažniku, ki ni tako kockast in ima velik nakladalni rob.
Želi biti CUV
Hkrati ne ponuja udobnega pokončnega vstopanja v kabino kot to poznajo tipična SUV-vozila in je pomemben prodajni adut. Namreč, je precej oddaljen od tal, vstopa pa se prek visokega roba. Tudi sedi se bolj limuzinsko kot enoprostorsko, razlog pa je v tem, da želi biti 2008 hkrati bolj aerodinamičen in zato nižji od konkurence. Kot bi želel biti CUV in s SUV-jevsko nešportno obliko.
Smiselna izbira motorja
Kar se vožnje tiče, Peugeotov 1,2-litrski bencinski trivaljni turbo smo res že velikokrat pohvalili, tudi v predhodnem 2008 – in na splošno je to ena tistih najbolj smiselnih, pravzaprav logičnih motornih izvedb v tem avtomobilskem razredu, pri vseh znamkah. Ti motorji namreč predstavljajo standardno kombinacijo dobrih pospeškov in ugodne varčnosti, Peugeot pa je bil pri zagotavljanju tega vedno zelo uspešen.
In glede učinkovitosti je tudi novi motor dober, v praksi se zlahka vozite s šestlitrsko porabo, je pa v tokratni izvedbi nekoliko karakterno drugačen, izgubil je nekaj uglajenosti – namreč, ko ga vžgete, sploh mrzlega, motor prav zarobanti. Seveda se potem umiri in stiša, a nekako daje ves čas jasno vedeti, da ne drezajte vanj in iz njega iztiskajte samo toliko, kot res morate, nima volje po dinamiki, kot bi bil ves čas v načinu eco, tudi če tega načina ne izberete.
Zelo citroënovski
A spet, tak je v celoti karakter novega 2008: med vožnjo bo avtomobil prijeten, dokler boste z njim ravnali umirjeno, pri galopiranju pa bo nos zelo živahno poskakoval in v celoti se bo avtomobil intenzivno nagibal. Tudi krmiljenje je premehko, da bi voznik dobil vsaj neki mali ščepec zadovoljstva dinamične vožnje. Značaj novega 2008 je pravzaprav tak, kot bi avtomobil nosil Citroënovo značko. Nam se vse skupaj zdi, kot da so Peugeotovi inženirji tokrat kar malce preveč očitno popustili pritiskom oblikovalcev, strategov in seveda komisarjev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje