V Renaultu trdijo, da gre za enega najvarčnejših motorjev v svojem razredu. Foto: Renault
V Renaultu trdijo, da gre za enega najvarčnejših motorjev v svojem razredu. Foto: Renault
Tudi tretja generacija clia ima na voljo pestro paleto motorjev. Foto: EPA

Motor z močjo 101 kW (140 KM), ki jo bo dosegel pri 6.000 obratih na minuto, naj bi voznikom ponujal dinamično, obenem pa tudi varčno in z 194 Nm navora tudi udobno vožnjo.

Končna hitrost 205 km/h
Avtomobil je na voljo s 6-stopenjskim ročnim in 4-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Ročna različica od 0 do 100 km/h pospeši v 8,5 sekundi, končna hitrost pa je 205 kilometrov, medtem ko se avtomatik ustavi pri 200 km/h, za 0,6 sekunde pa je počasnejši tudi pri pospeševanju.

V kombinirani vožnji naj bi avtomobil potreboval 7,3 litra bencina na 100 km, avtomatik še za 0,6 litra več. Dvolitrska različica bo na voljo s 16-palčnimi platišči in pnevmatikami z velikostjo 195/60. Na francoskem trgu bo petvratna različica vredna 17.650 evrov, avtomatik bo še za dobrih 1.000 evrov dražji.

Clio z dvolitrskim motorjem je prava izbira voznike, ki si želijo nekoliko poskočnejše vožnje, a se jim zdi različica clio sport z motorjem iste prostornine in 145 kW (197 KM) moči le nekoliko premočna (in predraga) izbira.