Prototip je dejansko serijski model preoblečen v bolj atraktivno športno embalažo, ki poskrbi tako za atraktivnost, kot tudi boljše vozne lastnosti. Za zadnje skrbijo predvsem usmerniki zraka namenjeni nadzoru zračnih tokov, ki hladijo motor, zavore in prispevajo k stabilnejši legi vozila. Še več zaslug za dinamični značaj vozila pa bosta imela športno uglašeno podvozje in 1,6-litrski motor o katerem zaenkrat še niso izdali natančnih tehničnih podrobnosti. Za prenos moči na prednji par koles pa naj bi skrbel šeststopenjski ročni menjalnik. Prototip je v primerjavi s serijskim modelom znižan in za 60 milimetrov širši. V dolžino tako meri 3.890 milimetrov, v širino 1.755 in višino 1.475 milimetrov.
V primerjavi s serijsko različico je oplemenitena tudi notranjost vozila, vključno s športnima sedežema in detajli v živorumeni barvi karoserije.
Kljub dejstvu, da prototip deluje kot izdelek povsem primeren za serijsko izdelavo, so pri Suzukiju še zadržani z napovedmi o serijski različici. Brez dvoma pa bi s takšnim primerkom lepo popestrili ponudbo in pridobili še kakšnega dodatnega kupca. Nenazadnje ima Suzuki na športnem področju tudi nekaj tradicije in pozitivnih izkušenj. Vključno z modeli swift GTi z začetka devetdesetih ter v nadaljevanju ignisom in swift sport.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje