Audijev common rail Foto: Audi
Audijev common rail Foto: Audi

Sistem s stalnim ustvarjanjem tlaka in veliko stopnjo prostosti glede predvbrizgavanja ter glavnega in naknadnega vbrizgavanja trenutno zagotavlja največji vbrizgalni tlak, ki znaša 1.350 barov.

Vbrizgalni tlak ustvarja visokotlačna črpalka, ki je skupaj z napajalno črpalko in dušilko vgrajena na sesalni strani. Tako je količina načrpanega in komprimiranega goriva le nekoliko večja od dejansko vbrizgane. Na ta način se zmanjšata potrebna zmogljivost črpalke in segrevanje goriva. Hladilnik za gorivo v povratnem vodu še dodatno zniža temperaturo goriva.

Vsako vrsto valjev oskrbuje lastni skupni vod (common rail). Prek skupnega voda so vse vbrizgalne šobe povezane z razdelilno cevjo. Vbrizgavanje krmilijo elektromagnetni ventili. Prednost sistema skupnega voda je v tem, da je visok tlak na voljo že pri nizkem številu vrtljajev motorja in pri delni obremenitiv. Poleg tega ga odlikujeta prilagodljiv začetek vbrizgavanja s predvbrizgom in glavnim vbrizgom ter enakomeren odvzem moči motorju.