V priznani francoski reviji Stratégies so zapisali, da oglaševalska akcija za vozilo citroën C4 dobro ponazarja oglaševalske tendence v preteklem letu, vozilo citroën C4, ki se prelevi v spektakularnega robota, pa je vzorčni primerek te vrste, saj sam po sebi izraža vso razsežnost tehnologije avtomobila.
Omenjena oglaševalska akcija se je podjetju očitno izplačala, saj so prodali več kot 277.000 avtomobilov. Oglas The Dancer se lahko pohvali tudi z bronastim levom, ki ga je kot nagrado prejel na slovitem filmskem festivalu leta 2005 v Cannesu.
Začelo se je leta 1919
Sicer pa se lahko Citroën pohvali z bogato tradicijo oglaševanja v medijih. Začetki segajo v davno leto 1919, ko je ustanovitelj podjetja Andre Citroën v časopisnem oglasu predstavil prvi model 10 HP Type A. Portret, na katerem je bilo predstavljeno vozilo, je predstavljal kokoš, ki kadi pipo. Kokoš znese jajce, iz katerega se izleže takrat prestižni 10 HP Type A. Andre Citroën je le dve leti kasneje izdal prospekt z modeli, kar je takrat veljal za korak naprej v oglaševanju.
V šestdesetih letih je Citroën sodeloval z najboljšo oblikovalsko agencijo na svetu poznano pod imenom Delpire, ki je na umetniški način prikazovala njihove modele avtomobilov. Najbolj znamenit model tistega časa je bilo vozilo DS, bolj znano pod imenom žaba, ki je ob svoji predstavitvi zbujala veliko pozornosti zaradi revolucionarne in tehnične zasnove.
V osemdesetih letih so se Francozi lotili bolj globalnega pristopa, veliko je bilo televizijskega oglaševanja, reklame pa so bolj ciljale na čustva. Zvezda tistega časa je bila visa GTI, ki se je pojavljala v številnih televizijskih oglasih, kjer so jo postavljali ob bok aviona in celo podmornice.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje