Kot del strategije ob začetku prodaje omenjenega modela so pri Nissanu skrbno preučili posamezna evropska tržišča z željo, da bi v določenih državah, kjer obstaja velika koncentracija vozil almera in primera, podoben model kupili v prihodnosti.
Tiida bo zaradi tega na voljo voznikom na tržiščih, kjer se je pokazala potreba po tovrstnih vozilih. Med omenjena tržišča spadajo Baltske države, Bolgarija, Ciper, Češka, Finska, Hrvaška, Grčija, Madžarska, Irska, Malta, Poljska, Romunija, Rusija, Slovaška, Slovenija in Ukrajina.
Kot del iste strategije bo Nissan v kasnejšem obdobju premislil o možnosti ponudbe avtomobila še na druga evropska tržišča.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje